دیجیتال مارکتینگ پزشکی گوطب

اصفهان ، خیابان هشت بهشت شرقی،ساختمان فراز، طبقه دوم

۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

. ارتباط با ما

راههای ارتباط با گوطب

محتوای کاربردی را برای مراجعین تولید کنید

content gooteb

برنامه بازاریابی محتوایی خدمات پزشکی و مراقبتی خود را توسعه دهید.

این مهم است که با نشان دادن تخصص پزشکی خود و صاحب نظر بودن در حرفه خود، بیماران بالقوه را به وب‌سایت خود جذب کنید. بیماران می‌خواهند دغدغه هاو سوالات پزشکی خود را در گوگل جستجو کنند. آن‌ها می‌خواهند در مورد روش‌های رایج خدمات پزشکی و مقایسه آن‌ها بر اساس مشکل و شرایط فعلی خود مطالعه کنند. آن‌ها می‌خواهند بشنوند که متخصصین پزشکی در مورد آخرین روش‌های پزشکی چه می گویند، و اینکه شما چقدر از تکنولژی های روز و روش‌های پیشرفته برای رفع مشکل و بیماریهای آن‌ها استفاده می‌کنید. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای انجام این کار، تولید محتوای به‌روزرسانی‌شده و مستمر است. که معمولاً به‌صورت محتوای تخصصی پزشکی در قسمت بلاگ وب‌سایت و یا شبکه های اجتماعی که مخاطب بالقوه هدف پیگیر آن است گذاشته می‌شود.

وبلاگ های با برنامه بازاریابی مراقبت های درمانی، نتایج بسیاری را برای یک تخصص پزشکی موفق به دست می آورند:

وبلاگ ها به یک تخصص اجازه می دهند تا رهبری فکری خود را در مورد روش‌های تشخیصی و درمانی و نتایج آن‌ها به نمایش بگذارد. چه نشان دادن داستان  قبل و  بعد با یک بیمار مشتاق باشد یا اینکه توضیح دهد که چگونه یک درمان خاص اجرا می‌شود، شما می خواهید عمق و وسعت دانش و توانمندی های خود را به بیماران و مراجعین نشان دهید.

وبلاگ ها بیماران بالقوه و موجود را در طول زمان رشد می دهند. هنگامی که به طور مداوم محتوایی نوشته شود (مثلاً 2 تا 3 بار در ماه)، می‌توانید لیست بزرگی از سؤالات متداول پاسخ داده شده را پوشش دهید، افسانه ها و عقاید و خرافات گذشتگان را از پاسخ دهید و در زمینه موقعیت هایی تخصص شما کاربرد  دارد آموزش دهید. این وبلاگ ها را می‌توان در قالب یک خبرنامه الکترونیکی ماهانه برای مراجعین و مخاطبین ارسال کرد ، در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی پست کرد و حتی از طریق تبلیغات پولی منتشر و تبلیغ کرد.

وبلاگ‌ها موتورهای جستجو را قادر می‌سازند تا به بهترین نحو متوجه شوند که وب‌سایت پزشکی شما در رابطه با چه تخصصی است، در نتیجه فهرست‌بندی محتوای شمارا برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند و آن را به‌صورت ارگانیک در اختیار افراد مناسب در مرحله ای که اطلاعات شمارا جستجو می‌کنند، ارائه می‌کنند. محتوای وبلاگی که به طور مکرر به‌روز می‌شود، همراه با موضوعات مرتبط، هدفمند و جالب، کاتالیزوری می‌شود که به وسیله آن مردم محتوای شمارا به‌صورت ارگانیک می بینند و برای گرفتن نوبت ویزیت با شما اطمینان پیدا می‌کنند.

بهترین وبلاگ های تخصصی پزشکی آنهایی هستند که از زبان خود پزشکان نقل قول می‌شود، یا بهتر است بگوییم خودشان می نویسند. با این اوصاف، بر کسی پوشیده نیست که پزشکان بسیار شلوغ هستند و محدویت های زمانی آن‌ها زیاد است. برای غلبه بر این موضوع، راه‌هایی وجود دارد که می‌توان به‌طور مؤثر هر ماه محتوای ارزشمند زیادی تولید کرد، بدون اینکه هیچ فردی در این فرآیند غفلت کند.

یک تقویم محتوا یک الزام است – بهترین روش برای یک وبلاگ این است که هر 5 تا 6 ماه یک بار بنشینید و برنامه‌ریزی کنید که قرار است در مورد چه چیزی بنویسید. چندین متخصص تولید محتوای پزشکی و ارائه دهنده خدمات خود را دور هم جمع کنید و یک جلسه طوفان فکری 20-30 دقیقه ای در مورد موضوعاتی که بیماران بیشتر دوست دارند بخوانند، انجام دهید. مشخص کنید که چه موضوعاتی می‌تواند توسط شخصی دیگر نوشته شود و چه موضوعاتی باید توسط یک پزشک نوشته شود.

سرعت دادن به وبلاگ نویسی – اگر کلینیک هستید هنگامی که تقویم محتوای 6 ماهه خود را با 12 تا 18 موضوع مختلف آماده کردید، باید در هر پست وبلاگ “متخصص” را تعیین کنید. فرض کنید یک پزشک دارید که در شش ماه آینده در سه مورد از آن وبلاگ ها متخصص خواهد بود. از شخصی بخواهید که در یک جلسه سریع 30 دقیقه ای با آن پزشک مصاحبه کند، در زمان هایی که بیماران را نمی بیند (رانندگی آن‌ها به سمت محل کار در صبح، زمان رانندگی آن‌ها به خانه در شب). از آن‌ها در مورد موضوعات وبلاگ سؤالات مربوطه را بپرسید و مکالمه را ضبط کنید. بعداً، می‌توانید مکالمه را رونویسی کنید، آن را در موضوعات مختلف وبلاگ بازبینی کنید، به پزشک اجازه دهید تا آن‌ها را تایید کند، و این‌گونه سه محتوای پزشکی ارزشمند و واقعاً قدرتمند را بدون صرف زمان زیادی از پزشکان خود تولید کرده‌اید!

اگر شما متخصص پزشکی مستقل هستید و یا در تخصص های مرتبط با خدمات پزشکی و مراقبتی درحال فعالیت هستید میتوانید این تقویم را  شرایط کاری خود برنامه‌ریزی کنید و یا اینکه در تمامی موارد فوق از تیم تولید محتوای تخصصی پزشکی کمک بگیرید.

کلمات کلیدی بسیار مهم هستند – گوگل محتوای شمارا در طول زمان بر اساس انواع کلمات کلیدی که بیماران و مراجعین احتمالی شما به‌احتمال زیاد جستجو می‌کنند، فهرست می‌کند. بنابراین شما بایستی مجموعه ای از بهترین کلمات کلیدی برای تخصص پزشکی خود داشته باشید.

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای ها: 1

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای ها: 1

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *