دیجیتال مارکتینگ پزشکی گوطب

اصفهان ، خیابان هشت بهشت شرقی،ساختمان فراز، طبقه دوم

۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

. ارتباط با ما

راههای ارتباط با گوطب

اهمیت شبکه های اجتماعی در جذب مراجعه کننده برای کلینیک و پزشکان

SOCIALMEDIA gooteb

 کانال های ارتباطی آنلاین بیشتری در مسیرهایی که مخاطبین خدمات تخصصی شما حضور دارند ایجاد کنید تا با افراد بیشتری که به دنبال خدماتی که شما ارائه دهنده آن هستید ارتباط برقرار کنید. این شما هستید که با انتخاب این کانال های ارتباطی مشخص می کنید چه افرادی شمارا پیدا کنند و چه افرادی نه

گوگل پروفایل شبکه‌های اجتماعی شمارا همانند وب‌سایت بررسی می‌کند؟ نه‌تنها ایجاد پروفایل‌های اجتماعی مرتبط اهمیت دارد، بلکه مهم است که به طور مداوم محتوای کابردی و تعاملی تولید کنید، با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید و محتوای جذاب را به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر شبکه های اجتماعی گوناگونی وجود دارند و این مهم نیست که شما چند پروفایل در رسانه‌های اجتماعی دارید. آنچه از همه مهم‌تر است حضور در شبکه‌های اجتماعی است که مخاطبین و مراجعین بالقوه ای که مشخص کرده اید  در آن حضور دارند و کسب اطلاعات کاربردی درباره خدمات تخصصی که شما ارائه می‌دهید یکی از کارای مورد علاقه آن‌ها در استفاده از آن شبکه اجتماعی هست.

وقتی بیماران فعلی خود را دسته‌بندی کردید و بررسی کردید که چگونه افرادی هستند، با چالش‌هایی روبرو هستند و چه وجه مشترکی دارند. آن موقع جواب‌های بهتر خواهید داشت که آن‌ها برای پیداکردن اطلاعات، گرفتن مشورت ، یا حتی شنیده‌شدن ساده و همچنین شنیدن راهکارهای مربوط به‌سلامتی، توصیه‌های زیبایی و حتی روش‌های جدید درمانی از کدام منبع و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و این جواب‌ها همان جایی است که می‌خواستید بدانید و باید در آن حضور داشته باشید.

هرکدام از شبکه‌های اجتماعی را که درنهایت انتخاب می‌کنید، این نکات مهم را در نظر داشته باشید:

نام کاربری خود را با دقت انتخاب کنید – شما می‌خواهید نام کاربری انتخاب کنید که نشان‌دهنده نام و تخصص شما باشد. به طور معمول، از نام خود یا کلینیک استفاده خواهید کرد. آن را کوتاه، مرتبط و با  املای آسان انتخاب کنید. در حالت ایده‌آل، بهتر است نام کاربری شما در تمامی پلتفرم‌های مختلف یکسان باشد. قبل از وابسته شدن به نام کاربری نهایی روی همه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی هدف تحقیق کنید تا ببینید آیا قبلاً گرفته شده است یا خیر. سعی کنید مسیر را برای زمانی که مراجعین بالقوه و فعلی شما به دنبالتان هستند آسان کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید، ممکن است تعداد دفعاتی که یک شبکه اجتماعی به شما اجازه می‌دهد تا نام کاربری خود را به‌روز کنید محدود باشد.

عکس پروفایلی را انتخاب کنید که نشان‌دهنده برند شما باشد – تصور کنید وب‌سایت شما ویترین معرفی  خدمات تخصص پزشکی  شما باشد و عکس پروفایل شما پنجره‌ای برای ورود و مشاهده این ویترین باشد. شما باید قبل از مراجعه بیماران با برنامه مشخص در مسیر برندسازی خود حس اعتماد را درآنها ایجاد کنید. شناسایی شما برای آن‌ها باید آسان باشد. یکی از راه‌های انجام این کار این است که یک تصویر پروفایل واحد را در بین پلتفرم‌های مختلفی که در آن هستید، تعریف کنید. به‌عنوان یک قانون بزرگ، به زبان ساده از لوگوی خودتان استفاده کنید.

یک بیوگرافی بنویسید که در مورد رسالت و مزیت اصلی شما بگوید – این فرصتی است که بدرخشید و خود را در یک یا دو جمله برای افرادی که برای اولین‌بار از شما بازدید می‌کنند جذاب کنید. سعی کنید کلمات کلیدی مرتبط را به بیوگرافی خود اضافه کنید و در پایان آن‌ها را دعوت به اقدامی برای شروع تعامل با شما بکنید. اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، با درنظرگرفتن نمونه، متن معرفی خود را بنویسید: “برای مردان و زنان میان‌سال (معرفی مخاطبان هدف)،کلینیک‌های جراحی پلاستیک آراتن تنها مقصدی است که در اصفهان، شیراز برای تمامی هم‌وطنان به‌عنوان یک برند پیشرو خدمات خود در زمینه جراحی پلاستیک و مراقبت‌های زیبایی را ارائه می‌دهد (زمینه بازار) ما شهرت خود را مدیون اعتماد زیباجویان نکته‌سنج خود هستیم (دلیل باور کردن). برای آشنایی بیشتر با مجموعه ما و پیشنهادهای ویژه ما روی لینک زیر کلیک کنید. (فراخوانی برای اقدام) بسته به اینکه چه پلتفرمی را به‌روز می‌کنید، ممکن است مجبور شوید پیام خود را کوتاه کنید.

لینک به یک صفحه فرود وب‌سایت یا محتوایی که ایجاد کرده‌اید قرار دهید– بسته به اینکه در چه شبکه اجتماعی هستید، قرارگیری لینک ممکن است بیشتر از بقیه قسمت‌ها قابل مشاهده باشد. یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید، اضافه کردن لینکی است که به یک پیشنهاد ویژه در یک صفحه فرود جداگانه در وب‌سایت شما یا محتوایی که برای جذب بیماران بالقوه خود ایجاد کرده اید هدایت می‌شود.

کاور پستها و تبلیغات خود را شخصی کنید – متخصصین پزشکی و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی اغلب ویژگی بسیار مهم شخصی سازی کاور تصاویر را فراموش می‌کنند. در طراحی خلاقیت داشته باشید اما همیشه آن را جذاب و حرفه‌ای نگه دارید. این چشم انداز و ظاهر ویترین شما است، بنابراین بیایید در نظر بگیریم که این موارد نقش پارکینگ یا خدمات رفاهی شما است که قبل از ورود مراجعین به آن‌ها ارائه می‌دهید. البته با استفاده از تصاویری که بیش از 20 درصد از آن را با کلمات اشغال نمی‌کند و روش‌های دیگری را برای تعامل و ایجاد ارتباط با مخاطب به کار می برد.

اکنون که می‌دانید هنگام ایجاد یا به‌روزرسانی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود، چه مواردی را باید در اولویت قرار دهید، در بررسی آنچه رقبای شما انجام می‌دهند تردید نکنید. الهام بگیرید اما حواستان باشد که کپی نکنید. ایجاد پروفایل‌های اجتماعی اولین قدم برای بازاریابی در فضای گسترده رسانه‌های اجتماعی است که به شما این امکان را می‌دهد که در مخاطبین خود احساس تعلق ایجاد کنید!

احتمالا در مورد حضور در رسانه‌های اجتماعی به راهنمایی و مشورت بیشتری نیاز دارید؟ با یک جستجوی ساده در گوگل امکان پیدا کردن آژانس هایی دیجیتال مارکتینگی که به‌صورت رایگان به شما مشورت می دهند وجود دارد. توصیه ما به شما این است که مجموعه هایی که به‌صورت تخصصی بر روی تخصص های پزشکی و بازاریابی خدمات پزشکی در بستر دیجیتال فعالیت می کنند با توجه به اینکه شناخت بیشتری از چالش های کسب‌وکارهای خدمات پزشکی دارند می‌توانند گزینه ای با زبان و ادبیات نزدیک تری در گرفتن مشورت برای شما باشند.

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای ها: 2

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای ها: 2

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *