دیجیتال مارکتینگ پزشکی گوطب

اصفهان ، خیابان هشت بهشت شرقی،ساختمان فراز، طبقه دوم

۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

. ارتباط با ما

راههای ارتباط با گوطب

اهمیت طراحی صفحات فرود اختصاصی بر اساس خدمات و منطقه هدف شما

Landing page gooteb

صفحات فرود(Landing Pages) را  برای معرفی خدمات پزشکی و مراقبت های بهداشتی در منطقه خود بسازید.

هنگامی که تخصص شما یک وب‌سایت سریع دارد، تجربه کاربری خوبی ایجاد می کند و همچنین محتوای تخصصی کاربردی به مخاطبین و مراجعین ارائه می‌دهد، در اینجا بایستی به خودتان تبریک بگویید زیرا با موفقیت یک پایگاه و زیربنای محکم برای خدمات پزشکی خود در فضای دیجیتال ایجاد کرده اید. با این حال، برای به دست آوردن رتبه های عالی در صفحه نخست گوگل، باید روی ساخت صفحات اختصاصی در وب‌سایت خود بر اساس خدمات و منطقه ای که هدف بازاریابی خود قرار داده اید سرمایه گذاری کرده و ادامه دهید .

در اینجا انواع صفحات و چرایی کمک آن‌ها آورده شده است.

صفحات فرود برای هر کدام از خدمات پزشکی تصور کنید 5 خدمت اصلی را ارائه می‌دهید که می خواهید برای آن‌ها بازاریابی سئو انجام دهید. به‌عنوان‌مثال می‌توان به جراحی اسکار، برداشتن خال، متخصص پوست، پیکرتراشی و حجم دهنده ها مثل فیلر اشاره کرد. برای اینکه هر یک این خدمات پزشکی در جستجوی صفحه ی اول گوگل رتبه خوبی داشته باشند شاید نیاز باشد برای آن‌ها صفحات خدمات پزشکی جداگانه ای را ایجاد کنید. با ایجاد صفحات خدمات پزشکی با محتوای قوی برای هر سرویس این سیگنال قوی را به گوگل ارسال می کنید که شما این خدمت را ارائه می‌دهید و این‌گونه شانس بیشتری برای کسب جایگاه بالاتر در جستجوی منطقه‌ای این خدمات در گوگل خواهید داشت.

صفحات خدمات پزشکی و مراقبتی محلی – فرض کنید به چندین محل در اطراف منطقه خود خدمات ارائه می‌دهید؟ ممکن است که این جوامع چندین مایل از هم فاصله داشته باشند (تصور کنید مطب یا کلینیک شما در شهر اصلی است اما به مراجعین احتمالی شما در چند ده کیلومتری یا بیشتر خدمات ارائه می‌دهید). به همین دلیل، ممکن است نتوانید در جستجوهای مخاطبین دورتر از منطقه‌ی خود جایگاهی در صفحه ی اول گوگل داشته باشید. یکی از استراتژ ی هایی که موجب می‌شود در نتایج جستجوی مراجعین احتمالی هدف در مناطق دورتر از منطقه شما در جایگاه بالایی حضور داشته باشید، ایجاد صفحات محلی بر اساس آداب، زبان و نیاز مخاطب جامعه هدف شما است.

بنابراین فراموش نکنید که ساختن یک پایگاه و زیرساخت حرفه ای در فضای وب عالی است، اما اگر می‌خواهید حجم مناسبی از ترافیک ارگانیک وب و در نتیجه افزایش مراجعه کننده را داشته باشید، باید به ساخت صفحات جدید وب‌سایت خود در برنامه‌های بازاریابی در فضای دیجیتال فکر کنید.

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *