دیجیتال مارکتینگ پزشکی گوطب

اصفهان ، خیابان هشت بهشت شرقی،ساختمان فراز، طبقه دوم

۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

. ارتباط با ما

راههای ارتباط با گوطب

سئوسایت پزشکی (رتبه بالا در جستجوی گوگل) مهم نیست؟!

MEDICAL SEO GOOTEB

 بازاریابی دیجیتال پزشکی برای داشتن رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل به‌صورت ارگانیک

آه…دستیابی به بهترین جایگاه در جستجوی گوگل. همه ما امیداوریم که به این جایگاه دست پیدا کنیم. اما بدون داشتن تخصص و اطلاعات کافی و صرف وقت و نوشتن برنامه  هدفمند در تولید محتوای ارزشمند بر اساس الگوهای مؤثر بر سئو این احتمال که در این بازار رقابتی سهمی از رتبه های برتر در جستجوی گوگل داشته باشیم سخت به نظر می رسد. داشتن مشاور و استفاده از متخصصین سئو در این مسیر بسیار راهگشا و ارزشمند خواهد بود تا هزینه و زمان خود را به درستی مدیریت کنیم. انجام این اقدامات مطمئنا کلیک های بیشتری را برای شما خواهد داشت و مراجعین جدیدی را برای شما تضمین می‌کند. البته این موضوع در کنار دیگر برنامه‌های بازاریابی شما می‌تواند نقش اهرم اصلی جذب مراجعین جدید را بازی کند که نمی‌توان بی تفاوت از کنار آن به راحتی عبور کرد.

یک استراتژی سئو را برنامه‌ریزی و اجرا کنید

جذب بیماران و مراجعین جدید در فضای رقابتی خدمات پزشکی امروزه بسیار چالش برانگیز شده است. با این حال، اکثر ارائه دهندگان خدمات پزشکی که کار خود موفق هستند به این موضوع آگاهند که برای سودآوری و رشد برند خود بایستی هرماه مراجعین جدیدی را جهت دریافت خدمات جذب کنند .

یکی از موفق‌ترین تاکتیک‌هایی که یک پزشک می‌تواند برای جذب بیماران پیاده‌سازی کند، استراتژی قوی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) است. سئو فرآیندی است که بر روی نمایش یک وب‌سایت تخصصی پزشکی در بخش نتایج غیرتبلیغاتی جستجوگر گوگل تأثیر می گذارد. این مدل رشد را ترافیک ارگانیک نامیده می‌شود.

چرا متخصصین خدمات پزشکی باید از سئو SEO به‌عنوان بخشی از استراتژی جذب بیمار خود استفاده کنند؟

این را در نظر بگیرید:

هر روز حدود 250,000,000 جستجوی مرتبط با خدمات پزشکی و مراقبت های سلامتی در Google وجود دارد

93 درصد از کل ترافیک یا همان ورودی وب‌سایت ها از موتورهای جستجو است

77 درصد از بیماران بالقوه قبل از رزرو قرار ملاقات با یک متخصص از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند

اگر بیماران و مراجعین احتمالی شما وقت خود را صرف موتورهای جستجو، تحقیق در مورد متخصصین، و گزینه‌های درمانی می‌کنند، پس این همان جایی است که تخصص شما باید باشد، بله درست متوجه شده اید دقیقا در صفحه اول گوگل.

احتمالا اجرای یک استراتژی سئوی مؤثر برای شما می‌تواند یک فرآیند استرس زا باشد. بخصوص برای افرادی که به دلیل مشغولیت های حرفه ی تخصصی خود کمتر از  فضای دیجیتال برای بازاریابی و تبلیغات برند خود به‌صورت هدفمند و با شناخت کافی  استفاده کرده اند . هیچ جای نگرانی نیست اگر چه کماکان ترجیح بنده در این است که از آژانس های تخصصی دیجیتال مارکتینگ پزشکی که آشنا با اکوسیستم خدمات پزشکی و نیازهای مخاطبین شما می باشند با یک جستجوی ساده در گوگل آن‌ها را پیدا کنید و مشورت بگیرد و همچنین مطالب و ویدئوهای آموزشی جامعی درباره سئو و مراحل آنرا می‌توانید در گوگل یا یوتیوب پیدا کرده و از آن‌ها در استراتژی های سئوی وب سایت تخصصی خود استفاده کنید.

برچسب‌ها یا تگ های عنوان صفحه- اکثر متخصصان باتجربه سئو به شما خواهند گفت که تگ‌های عنوان سنگ بنای هر تلاش موفق کمپین سئو هستند. آن‌ها در مقایسه با تأثیر عمده ای که بر رتبه‌بندی ارگانیک و ترافیک وب‌سایت دارند، کمتر دیده می‌شوند. با این حال، آن‌ها اغلب نادیده گرفته می‌شوند یا توجهی که شایسته آنهاست برای چنین عامل رتبه‌بندی مهم به آن‌ها داده نمی‌شود. بنابراین برچسب عنوان چیست؟ به گفته MOZ(وب سایت نرم افزارهای سئو و بازاریابی هوشمند)، تگ عنوان یک تیتر است که عنوان صفحه وب‌سایت را مشخص می‌کند و نقش معرفی واضح و مختصر از محتوای موجود در صفحه که برای مخاطبین هدف تهیه کرده اید را دارد. این همان تیتر قابل کلیک کردنی است که هنگام انجام جستجو در صفحه نتایج جستجوی گوگل مشاهده می کنید.

در اینجا برخی از بهترین روش‌هایی که باید برای بهینه‌سازی برچسب‌های عنوان خود استفاده کنید، آمده است:

طول تگ عنوان – کاراکترهای خود را بین 50 تا 70 کاراکتر نگه دارید و از استفاده از تمام حروف خودداری کنید.

اجتناب از پرکردن کلمات کلیدی – از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی خود در برچسب عنوان باید اجتناب شود. درعوض، به تجربه و نیاز بالقوه مخاطبین و آنچه به دنبال آن است ، اینکه چه چیزی باعث می‌شود تا آن‌ها بخواهند با محتوای وب‌سایت شما درگیر شوند و تعامل برقرار کنند، فکر کنید.

از عناوین منحصربفرد برای هر صفحه استفاده کنید – عناوین منحصر به فرد صفحه به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا بفهمند محتوای شما منحصر به فرد و ارزشمند است. همچنین به افزایش نرخ کلیک کمک می‌کند.

با کلمات کلیدی اصلی پیشرو باشید – درحالی‌که نباید عناوین خود را با کلمات کلیدی پر کنید، باید اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی یا خدمتی که می خواهید سئو کنید در ابتدای عنوان شما آورده شود.

برای بیماران خود بنویسید – برچسب های عنوان برای سئو مهم هستند. اما وظیفه اصلی آن‌ها این است که بیماران و مراجعین احتمالی که در حال جستجو هستند محتوای شمارا ارزشمند بدانند و کلیک کنند. در بیشتر موارد، زمانینکه افراد شمارا از طریق جستجو کردن پیدا می‌کنند، این اولین برداشت از حرفه و تخصص شما خواهد بود. بنابراین بایستی مطمئن شوید این پیامی که از شما ارسال می‌شود دقیق و قابل قبول باشد.

استراتژی محتوا – “محتوا پادشاه است.” این جمله را بیل گیتس در سال 1996 گفت و هنوز هم درست است. ایجاد مستمر و مداوم محتوای تخصصی و مرتبط که به سؤالاتی که بیماران و مراجعین هدف شما دارند پاسخ می‌دهد، نه‌تنها شمارا به‌عنوان یک رهبر در بازار خود قرار می‌دهد، بلکه باعث دیده شدن بهتر جستجو، ارتقای رتبه ی سئو و ترافیک وب‌سایت شما می‌شود و ترافیک وب‌سایت با محتوای ارزشمند بیشتر برابر است با درخواست ها، مشاوره ها و خدمات تخصصی بیشتر برای مراجعین.

سرعت صفحه – هیچ کس یک وب‌سایت کند را دوست ندارد. نه موتورهای جستجو و نه مطمئناً مخاطبین. اگر وب‌سایت شما بیش از 3 ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود، این یک مشکل مهم است. بیش از 25٪ از بازدیدکنندگان منتظر نمی مانند و وب‌سایت‌های دیگر را بررسی خواهند کرد.

علاوه بر اینکه رتبه شما تحت تاثیر منفی در جستجوی گوگل قرار می گیرد، وقتی سرعت صفحه شما بسیار پایین است، بیش از یک چهارم ترافیک وب‌سایت خود را از دست می‌دهید. از دست دادن این ترافیک فرصتی را که مطب شما برای جذب مراجعین جدید دارد، کاهش می‌دهد. بنابراین، سرعت صفحه یک موضوع مهم است . سایت های Google’s PageSpeed Insights یا Gtmetrix ابزارهای رایگانی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای تعیین سرعت وب‌سایت خود و کارهایی که می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید استفاده کنید.

دایرکتوری های آنلاین – دایرکتوری کسب‌وکارها را به‌عنوان کارت ویزیت آنلاین خود در نظر بگیرید. به این صورت است که اطلاعات کلیدی ارتباط با شما و تخصصتان از جمله نام، آدرس و تلفن در چندین دایرکتوری آنلاین نمایش داده می‌شود. بنابراین اگر اطلاعات به‌روز یا دقیق نباشد، می‌تواند باعث سردرگمی در بین بیماران احتمالی و موتورهای جستجو شود.

نکته کلیدی این است که مطمئن شوید اطلاعات در همه دایرکتوری ها درست و کامل باشند.

در پایان به عنوان یک پیشنهاد ویژه که میتواند شما را در شهر خودتان از بین همکاران شهر و منطقه خودتان در رتبه بالاتری قرار دهد این است که شما با استفاده از سئوی محلی و طراحی صفحه ی فروردی با محتوای سئو شده برای تخصص و خدمات شما در منطقه شما این فرصت را برای شما ایجاد کند تا در جستجوهای گوگل شما را در صدر جستجوی منطقه ای خود قرار دهید

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *