دیجیتال مارکتینگ پزشکی گوطب

اصفهان ، خیابان هشت بهشت شرقی،ساختمان فراز، طبقه دوم

۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

. ارتباط با ما

راههای ارتباط با گوطب

با تبلیغات کلیکی در صدر جستجوی مراجعه کنندگان خدمات خود باشید

ppc gooteb

از جستجوی پولی نتایج گوگل استفاده کنید!؟  Pay-Per-Click (PPC) تبلیغات کلیکی یا بازاریابی موتور جستجو

زمانی که یک متخصص خدمات پزشکی در تلاش برای بدست آوردن رتبه بهتری در صفحه اول گوگل است، استفاده از استراتژی پولی نتایج گوگل نقش مهمی دارد. بیماران و مراجعین بالقوه که در حال جستجوی اطلاعات لازم برای سلامتی و درمان خود هستند با سرعت بالایی در حال افزایش است، و اینکه از استراتژی تسلط بر نتایج جستجوی گوکل در منطقه خود استفاده کنید تصمیم هوشمندانه ای است.سرمایه گذاری در استراتژی جستجو، برای به دست آوردن امتیازات دیده شدن در بالای صفحه اول گوگل کار می‌کند.

همانطور که ریکی بابی بزرگ یک بار گفت: “اگر اولین نیستی، آخرین هستی!” این جمله در صفحه اول گوگل صادق است. در نظر داشته باشید که افرادی که در حال جستجو در گوگل هستند تمایل دارند چند لینک اول را در نتایج گوگل را انتخاب کنند. طبق گفته سایت Backlinko، بیش از 75% از کل کلیک ها روی 3 نتیجه صفحه اول نتایج جستجوی گوگل زده می‌شود. این نشاندهنده این است که چگونه استراتژی استفاده از تبلیغات کلیکی برای کسب جایگاهی که احتمال دیده شدن بیشتر و درنهایت افزایش مراجعین بالقوه می‌تواند مؤثر باشد.

اگرچه الزاما تاثیر داشتن نشان تبلیغاتی کنار لینک شما و بودن در لینک های اول جستجوی گوگل به‌اندازه حضور ارگانیک در نتایج صفحه اول گوگل را نخواهد داشت ولی به شما در رسیدن به صفحه اول گوگل با افزایش نرخ کلیک در زمان کوتاهتر، کمک بزرگی خواهد کرد.

بهتر است با قسمت بندی صفحه اول گوگل شروع کنیم. سه بخش اصلی وجود دارد:

بخش پولی جستجو – شامل 7 جایگاه در صفحه جستجو است. 4 جایگاه در بالای نتایج جستجو و سه جایگاه در انتهای نتایج جستجوی ارگانیک که هر جایگاه بر اساس هزینه پرداختی متغیر می باشند.

بخش نقشه گوگل – 4 نتیجه روی نقشه گوگل که معمولازیر تبلیغات پولی بالای صفحه ی نتایج گوگل نمایش داده می‌شود که با کلیک روی آن‌ها مراجعه‌کننده را به صفحه نقشه گوگل می برد. جایی که می‌توانید گزینه‌های دیگر را بر متناسب با سرویس جستجو شده در منطقه مورد نظر مشاهده کند.

بخش ارگانیک – تقریباً 10 مکان دارد که در زیر بخش پولی و نقشه ها فهرست می‌شوند.

فاکتور کلیدی که باید به آن توجه داشت این است که با استفاده از بخش جستجوی پولی، فرصت کسب رتبه در بالای صفحه اول گوگل را به دست می‌آورید. این به نوبه خود موجب هدایت بیماران و مراجعین جدید به سمت شما که قبلا در جستجوی خود به خدمات شما علاقه نشان داده اند می‌شود.

اگر برای شما سوال پیش آمده که چگونه کمپین تبلیغات کلیکی در Google Ads را ایجاد کنید و از مزیت های این سرویس استفاده کنید  آقای گوگل به شما روند کار و شرکت های واسطی که این خدمات را می‌توانند برای شما انجام دهند معرفی خواهد کرد. و باز تأکید بنده درباره مشورت گرفتن برای انتخاب عبارات و کلمات کلیدی انتخابی شما برای استفاده در کمپین های تبلیغات کلیدی آژانس های دیجیتال مارکتینگی می باشند که به‌صورت تخصصی روی کلمات کلیدی تخصص ها و زیرمجموعه های مختلف پزشکی کار کرده اند.

چند نکته ساده و کاربردی برای بهبود نتایج کمپین بازاریابی موتورهای جستجو (PPC):

کلمات کلیدی طولانی یا به زبان ساده تر عبارت های کلیدی ایجاد کنید – در آنالیز های اخیر مشخص شده است که افراد زیادی برای پیدا کردن جواب سوال خود در گوگل سوال خود را به‌صورت کامل جستجو می‌کنند. استفاده از عبارات چند کلمه ای می‌تواند راهی عالی برای بهینه سازی و کاهش هزینه های کمپین شما باشد. با دقت و حوصله بیشتری در مورد عبارت های کلیدی فکر کنید. هدف قرار دادن عبارت‌های جستجوی عمومی‌تر مانند «مراقبت از پوست»، حجم بیشتری از کلیک‌ها را جذب می‌کند، اما ممکن است جستجوکننده واقعاً به خدمات خاصی که شما ارائه می‌دهید نیاز نداشته نباشد. عبارات جستجوی طولانی تر مانند “بهترین متخصص پوست در شهر فلان ” نشان می‌دهد که آن‌ها به دنبال یک نتیجه خاص هستند یا به دنبال متخصصی در نزدیک خود هستند.

متن تبلیغاتی اختصاصی خود را برای موتورهای جستجو و مشتریان بنویسید – این برای بهبود کمپین کلیکی PPC شما بسیار مهم است و این باید اولین اقدام شما برای شروع کمپین کلیکی شما باشد. اگر متن تبلیغاتی شما واضح نباشد و ارزش پیشنهادی شما مختص مخاطبان هدفی که برای آن‌ها تبلیغ کرده اید نباشد، احتمالا سهم کلیک با کیفیتی را کسب نخواهید کرد. به طور معمول نوشتن متن تبلیغات کوتاه است و ماهیت ساده ای دارند. باید در نظر داشته باشید، شما فقط کسری از زمان برای شانس انتخاب شدن رادارید، بنابراین هر کلمه را حساب شده انتخاب کنید!

بها به کمپین های موفق – این موضوع مهمی است تا نتایج کمپین های تبلیغات کلیکی شما به حداکثر برسند. یکی از بهترین مزیت های بازاریابی دیجیتال این است که شما می‌توانید بازخورد هر روشی را که استفاده می کنید را ردیابی کنید. از میزان دیده شدن ها گرفته تا تعداد کیک ها و نرخ تبدیل آن‌ها، می‌توانید ببینید کدام قسمت از استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما در کدام قسمت خوب کار می‌کند و در کدام پیام و متن تبلیغاتی پاسخ قابل انتظار شمارا ندارد. زمانی که عبارت جستجو یا کلمات کلیدی خاصی را پیدا کردید که نتایج خوبی دارند، روی آن عبارت جستجوی موفق، متمرکز می شوید و هزینه روی عبارت جستجوی ناموفق را متوقف می کنید. به یاد داشته باشید، آنچه را که متوان اندازه گیری کرد را می‌توان بهبود بخشید! این بخش مهمی از به حداکثر رساندن تاثیرکمپین تبلیغات کلیکی شما محسوب می‌شود. یکی از بهترین اجزای بازاریابی دیجیتال این است که شما توانایی ردیابی هر اتفاقی رادارید. از نمایش‌ها گرفته تا کلیک‌ها ونرخ تبدیل‌ها، می‌توانید ببینید چه برنامه تبلیغاتی کار می‌دهد یا نه. زمانی که عبارات جستجو یا کلمات کلیدی خاصی را پیدا کردید که عملکرد خوبی دارند، تلاش خود را بیشتر بر روی این عبارات متمرکز کنید و عبارات کمتر موفق را . به یاد داشته باشید، آنچه را می‌توان اندازه گیری کرد، می‌توان آن را بهبود بخشید!

بازاریابی موتورهای جستجو یا همان تبلیغات کلیکی می‌تواند راهی عالی برای هدایت ترافیک و مخاطبین هدف به سمت وب‌سایت شما و درنهایت شناخته تر شدن برند شما باشد. حالا که ما چند روش برای بهبود کمپین های تبلغات کلیکی را معرفی کردیم، تشریف ببرید و مراجعین هدف خود را جذب کنید!

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

این محتوا چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظر نداده است. شما اولین نفر هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *